Psychologie für Pädagogen - Bildungswissenschaften
Psychologisches Institut / Johannes Gutenberg-Universität Mainz
Ergebnisse pro Seite:
10
Hilbert, Tatjana; Nückles, M.
Illustrating for learning from texts: Is there an advantage over note-taking? Poster presented at the Special Interest Meeting of EARLI SIG 2Tübingen. 2010
Hilbert, Tatjana; Renkl, A.; Holzapfel, L.
Ach so geht das! : Üben mit LösungsbeispielenMathematik lehren. Bd. 147. 2008 S. 47 - 49
Hilbert, Tatjana; Renkl, A.
Beispielbasiertes Lehren beispielbasiert LernenJournal für LehrerInnenbildung. Bd. 8. H. 4. 2008 S. 15 - 21
Hilbert, TS; Nuckles, M; Renkl, A et al.
Concept Mapping as a Follow-Up Strategy for Learning From Texts: Can the Acquisition of Knowledge and Skills be Fostered by Prompts?ZEITSCHRIFT FUR PADAGOGISCHE PSYCHOLOGIE. Bd. 22. H. 2. BERN 9: VERLAG HANS HUBER 2008 S. 119 - 125
Hilbert, Tatjana; Nückles, M.; Matzel, S.
Concept mapping for learning from text: Evidence for a worked-out map effect. Paper presented at the ICLS 2008Utrecht. 2008