Starten Sie Ihre Suche...


Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen

Prof. Dr. Paul F. Langer

Wirtschaftsinformatik, Hochschule Worms

  • 0000-0001-8735-0035
Publikationen
Ergebnisse pro Seite:  10

Langer, Paul F

Business Software Lock-In: Eine empirische Untersuchung von Anbieterbindung bei Software-Plattformen

Langer, Paul F. Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2023


Wirtz, Bernd W; MÜLLER, WILHELM M; Langer, Paul F

Digital Business Models A Literature-Based Taxonomy And Research Avenues

International Journal of Innovation Management. Bd. 27. H. 07n08. World Scientific Publishing Company 2023 S. 2330003


Wirtz, Bernd W.; Müller, Wilhelm M.; Langer, Paul F.

The Concept of Business Models: Development and Research Perspectives

International Journal of Innovation Management. Bd. 26. H. 7. World Scientific Publishing Company 2023 2250056


Wirtz, Bernd W.; Langer, Paul F.; Weyerer, Jan C.

An Ecosystem Framework of AI Governance

The Oxford Handbook of AI Governance. Oxford University Press 2022


Wirtz, Bernd W; Becker, Marcel; Langer, Paul F

An Integrated Model of Digital Open Government

International Journal of Public Administration. Routledge 2022 S. 1 - 20


Mayer, Gerhard; Langer, Paul F; Reißer, Tanja et al.

EDITION DONAU - Band 13. Communities in the Danube region

1. Aufl. Ulm, Germany: Verlag Klemm+ Oelschläger 2022


Wirtz, BW; Langer, PF

Open innovation and digital government—dynamic capabilities and digital ideation methods to create public value

International Journal of Public Sector Performance Management. Bd. 10041808. 2022


Wirtz, Bernd W.; Müller, Wilhelm M.; Langer, Paul F.

Quo Vadis Business Model Innovation? BMI Status, Development, and Research Implications

International Journal of Innovation Management. Bd. 26. H. 01. World Scientific Publishing Company 2022 S. 2250010 - 1


Kurtz, Oliver T; Wirtz, Bernd W; Langer, Paul F

An Empirical Analysis of Location-based Mobile Advertising — Determinants, Success Factors, and Moderating Effects

Journal of Interactive Marketing. Bd. 54. Elsevier 2021 S. 69 - 85


Wirtz, Bernd W; Langer, Paul F; Fenner, Carolina

Artificial Intelligence in the Public Sector: A Research Agenda

International Journal of Public Administration. Bd. 44. H. 13. Routledge 2021 S. 1103 - 1128