Prof. Dr. Isabelle Hillebrandt
Fachbereich Wirtschaft, Hochschule Mainz
- 06131/528-3262
Hilgert, H.; Diehl, M.; Hillebrandt, Isabelle et al.
Boosting Learning Outcomes in the Digital Era: An Inter-Disciplinary App Prototyping ApproachMMA (Online). online. 2023
Mitzscherling, C.; Hillebrandt, Isabelle
Corporate Social Responsibility Marketing in the Fashion IndustrySummer AMA (Hybrid). San Francisco. 2023
Stöcklin, J.; Hillebrandt, I.
Determining Ideal Timings and Lengths of Advertisements to Optimize Promotional EffectivenessWinter AMA. Bd. 34. 2023 S. 153 - 164
Hillebrandt, Isabelle
It takes two to tango: Herausforderungen und Chancen auf dem Weg zu nachhaltigerem KonsumverhaltenCwX Caseware. Frankfurt. 2023
Hilgert, H.; Stephan, R.; Hillebrandt, Isabelle
Mainzer Forschung zu KI-basierter Markenkommunikation auf der EMAC präsentiertJahrbuch-Beitrag, Hochschule Mainz. Mainz. 2023
Hillebrandt, Isabelle
Patagonia oder Persil: Was erwarten Kunden von Unternehmen in Sachen ESG?ESG Fachtagung. Frankfurt. 2023
Babayigit, E.; Hillebrandt, I.
Potentials and Limitations of Mobile Augmented Reality ApplicationsWinter AMA. Bd. 34. 2023 S. 1178 - 1181
Stephan, R.; Hilgert, H.; Hillebrandt, I.
Satisfaction with the Use of Chatbots: A cross-generational ComparisonEMAC. Odense. 2023
Krämer, H.; Hillebrandt, I.
Shaping Brand Attitudes: Comparing the Effects of Marketing Communication Through Voice Assistants and ChatbotsEMAC. Odense. 2023
Herz, M.; Hillebrandt, Isabelle
The Circular Economy and Consumer Brand Perceptions: An Exploratory ApproachDer Markentag. Koblenz. 2023