Prof. Dr. Holger J. Schmidt
FB Wirtschaftswissenschaften, Hochschule Koblenz
- 0261/9528-182
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Schmidt, Holger J.; Braun, David
Die Übereinstimmung von Markenidentität und Markenimage : Konzeptionelle Diskussion und fallstudienbasierte Evaluation am Beispiel der FIFAtransfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 70. H. 3. 2024 S. 37 - 42
Schmidt, Holger J.; Albert, Vakhtang Daniel
Al-based B-to-B brand redesign : A case studyTransfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 69. H. 4. 2023 S. 46 - 52
Henseler, J.; Schmidt, H. J.; Redler, J.
Design Science and Marketing: A Perfect CoupleJournal of Creating Value. Bd. 9. H. 2. SAGE Publications 2023 S. 160 - 165
Lückenbach, Florian; Schmidt, Holger J.; Henseler, Jörg
Building brand meaning in social entrepreneurship organizations : the social impact brand modelJournal of Brand Management. Bd. 30. H. 3. Springer 2022 S. 207 - 226
Schmidt, Holger J.; Hesse, Andreas
Employees as Corporate Influencers and Co-creators of Brand-Meaningtransfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 68. H. 4. 2022 S. 32 - 37
Hesse, Andreas; Schmidt, Holger J.; Bosslet, Ronja et al.
How posting in social networks affects employee-based brand equityEuropean Journal of Marketing. Bd. 56. H. 7. Emerald 2022 S. 1907 - 1925
Redler, Joern; Schmidt, Holger J.
I know that I know nothing : exploring the managerial relevance of recent orientations in brand management researchJournal of Brand Management. Bd. 29. H. 5. Springer 2022 S. 498 - 511
Schmidt, Holger J.; Steenkamp, Pieter
Beware, an underdog may bite: literature review and brand management framework in the context of underdog brandsJournal of Brand Management. Bd. 29. H. 1. Springer 2021 S. 85 - 110
Rodrigues, Clarinda; Schmidt, Holger J.
How the Creative Class Co-creates a City’s Brand Identity : A Qualitative StudyJournal of Creating Value. Bd. 7. H. 1. SAGE Publications 2021 S. 19 - 43
Schmidt, Holger J.; Baumgarth, Carsten; Boltz, Dirk-Mario
Innovative Markenwissenschaft #1: MethodenTransfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. Bd. 67. H. 2. 2021 S. 64 - 69