Starten Sie Ihre Suche...


Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen
Tobias Richter

Prof. Dr. Tobias Richter

Wirtschaft, Hochschule Trier

Schneidershof, 54293 Trier, Raum: K 206

  • 0651/8103-356
Publikationen




Richter, Tobias

"Marketing Mix Standardisation: Preliminary Findings from the Top 500 German and British Companies"

Jahrbuch der Australia New Zealand Marketing Academy (ANZMAC). Sydney. 1999


Momani, Faris; Richter, Tobias

Standardisation versus differentiation in European key account management : the case of the adidas-Salomon AG

Thexis : Fachzeitschrift für Marketing. Bd. 16. H. 4. St. Gallen. 1999 S. 44 - 47


Richter, Tobias

"International Marketing Standardisation: An Empirical Investigation of the Top 500 German Companies"

Artikelsammlung der Academy of International Business. London. 1998


Richter, Tobias

"Marketing Mix Standardisation: A Study of the Top 500 British and German Companies"

Jahrbuch der European Marketing Academy Conference (EMAC). Stockholm. 1998