Maier, Jürgen; Faas, Thorsten
'Miniature Campaigns' in Comparison: the German Televised Debates, 2002-09German politics : Journal of the Association for the Study of German Politics. Bd. 20. H. 1. Philadelphia, Penn. [u.a.]: Routledge, Taylor & Francis Group 2011 S. 75 - 92
Maier, Jürgen; Maurer, Marcus; Reinemann, Carsten et al.
Reliability and validity of real-time response measurement : a comparison of two studies of a televised debate in GermanyInternational journal of public opinion research. Bd. 19. H. 1. Oxford: Univ. Press 2006 S. 53 - 73
Reinemann, Carsten; Maier, Jürgen; Faas, Thorsten et al.
Reliabilität und Validität von RTR-Messungen : ein Vergleich zweier Studien zur zweiten Fernsehdebatte im Bundestagswahlkampf 2002Publizistik. Bd. 50. H. 1. Wiesbaden: VS Verl. für Sozialwiss. 2005 S. 56 - 73
Faas, Thorsten; Maier, Jürgen
Chancellor-candidates in the 2002 televised debatesThe German general election of 2002. Philadelphia, PA: Routledge, Taylor & Francis Group 2004 S. 300 - 316 (German politics ; 13,2)
Maier, Jürgen; Faas, Thorsten
Debattenwahrnehmung und Kandidatenorientierung : eine Analyse von Real-Time-Response- und Paneldaten zu den Fernsehduellen im Bundestagswahlkampf 2002Zeitschrift für Medienpsychologie. Bd. 16. H. 1. Göttingen: Hogrefe 2004 S. 26 - 35
Faas, Thorsten; Maier, Jürgen
Mobilisierung, Verstärkung, Konversion? : Ergebnisse eines Experiments zur Wahrnehmung der Fernsehduelle im Vorfeld der Bundestagswahl 2002Politische Vierteljahresschrift. Bd. 45. H. 1. Baden-Baden: Nomos 2004 S. 55 - 72
Maier, Jürgen; Faas, Thorsten
The affected German voter : televized debates, follow-up communication and candidate evaluationsEuropean journal of communication research. Bd. 28. H. 4. Berlin: de Gruyter 2003 S. 383 - 404