Prof. Dr. rer. pol. Thomas A. Martin
Fachbereich II - Marketing und Personalmanagement, Hochschule für Wirtschaft und Gesellschaft Ludwigshafen
- 0621/5203-138
Martin, Thomas A.; Rupp, Johannes
Bilanzierung von Umweltverschmutzungs-Zertifikaten für Treibhausgase im deutschen HandelsbilanzrechtUpdate : Forschung & Wirtschaft / FH Mainz, FB Wirtschaft. Bd. 2010. H. 1. Mainz: FH 2010 S. 24 - 32 SS 2010
Martin, Thomas A.; Ruda, Walter; Danko, Benjamin et al.
Assisting Invention and Innovation as Needed: Analysis of Student’s Entrepreneurial Criteria – An International ComparisonInternational Council for Small Business (Hrsg). The Dynamism of Small Business: Theory, Practice, and Policy, World Conference 2009 Proceedings of International Council for Small Business. Seoul. 2009 S. 1
Ruda, Walter; Martin, Thomas A.; Danko, Benjamin
Gründungsambitionsspezifischer Vergleich von Barrieren und Unterstützungsbedürfnissen im Vorgründungsprozess bei Studierenden in DeutschlandInternat. Conference on Management, Enterprise and Benchmarking, 7, 2009, Budapest (Hrsg). MEB 2009 : 7th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking ; proceedings ; 2009, June 5-6, Budapest. Budapest: Budapesti Müszaki Föiskola 2009 S. 37 - 48
Ruda, Walter; Martin, Thomas A.; Danko, Benjamin
Target group-specific design of student entrepreneurship support : a German example focusing start-up motives and barriersActa Polytechnica Hungarica : journal of applied sciences at Budapest Tech, Hungary. Bd. 6. H. 3. Budapest: Budapest Tech 2009 S. 5 - 22
Pfeffer, Markus; Martin, Thomas A.
Adaptionsmöglichkeiten und Modifikationserfordernisse des Balanced-Scorecard-Konzeptes bei der Anwendung in Non-Profit-OrganisationenInternational Conference on Management, Enterprise and Benchmarking <6, 2008, Budapest> (Hrsg). MEB 2008 = Menedzsment, Vállalkozás és Benchmarking Nemzetközi Konferencia : 6th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking ; proceedings ; 2008, May 30-31, Budapest. Budapest: Budapesti Müszaki Föiskola 2008 S. 89 - 105
Martin, Andrea; Martin, Thomas A.
Einflussfaktoren und Gestaltungsdimensionen bei der Unternehmernachfolge im MittelstandBrauweiler, Hans-Christian (Hrsg). Unternehmensführung heute. München: Oldenbourg 2008 S. 215 - 233
Ruda, Walter; Martin, Thomas A.; Danko, Benjamin
Essential attitudes in founding of new ventures and cultivating entrepreneurship among students: the German experience = Jaunu uzņēmumu dibināšanai un studentu radošu idejuveicināšanai nepieciešamā domāšana: Vācijas pierBandeviča, Ludmila (Hrsg). Vadības zinātne = Management / Latvijas Universitāte. Riga Lettland: Univ. 2008 S. 360 - 375 (Latvijas Universit¯ates raksti = Acta Universitatis Latvensis ; 721)
Martin, Thomas A.; Ruda, Walter; Ascua, Ruben et al.
Foundation propensity and entrepreneurship characteristics of students in GermanyInternational Council for Small Business (Hrsg). Advancing Small Business and Entrepreneurship: From research to results, World Conference 2008 Proceedings of International Council for Small Business. Halifax. 2008 S. 1
Martin, Thomas A.; Ruda, Walter; Pfeffer, Markus
Electronic recruitment and employee satisfaction : an empirical survey focussing on online career networks in GermanyDziarnowski, Lutz (Hrsg). Erfolgsfaktor Arbeitsklima : vergleichende Analysen und empirische Ansätze. Lohmar: Eul 2007 S. 149 - 168
Martin, Thomas A.; Ruda, Walter
Messeauftritt in China : wirkungsvolles MarketinginstrumentUnternehmer-Edition : Know-how für den Mittelstand. Bd. 2007. H. 4. Wolfratshausen: GoingPublic Media 2007 S. 56 - 57