Lohr, Dominic; Berges, Marc; Chugh, Abhishek et al.
Adaptive Learning Systems in Programming Education: A Prototype for Enhanced Formative Feedback.DeLFI. 2024
Schuessler, Katrin; Striewe, Michael; Pueschner, Daniel et al.
Developing and evaluating an e-learning and e-assessment tool for organic chemistry in higher educationFrontiers in Education. Bd. 9. Frontiers Media SA 2024 1355078
Striewe, Michael; Püschner, Daniel; Schüßler, Katrin et al.
Digitale Umsetzung von Aufgaben in der Organischen Chemie in den Projekten ORCHESTRI und PITCHE-Prüfungs-Symposium 2023: Innovative ePrüfungskonzepte - Neue Ideen und individuelle Lösungen: Sammelband zur Tagung vom 30. November bis 1. Dezember 2023. Aachen. 2024 S. 29 - 30
Brocker, Annabell; Garmann, Robert; Strickroth, Sven et al.
Eine Taxonomie zur Variabilisierung von Programmieraufgaben.DELFI Workshops. 2024 S. 12
Striewe, Michael
Forschungsdaten in der Bildungstechnologie: Worüber sprechen wir und was ist wann relevant?DeLFI. 2024
Striewe, Michael
Integrated E-Assessment2024
Striewe, Michael
Paare finden: Ein konfigurierbares Lernspiel mit Analyse-Dashboard.DeLFI. 2024
Langerbein, Janine; Massing, Till; Klenke, Jens et al.
A Data Mining Approach for Detecting Collusion in Unproctored Online Exams.CoRR. Bd. abs/2302.07014. 2023
Langebein, Janine; Massing, Till; Klenke, Jens et al.
A Data Mining Approach for Detecting Collusion in Unproctored Online Exams.EDM. 2023
Ullrich, Meike; Houy, Constantin; Stottrop, Tobias et al.
Automated Assessment of Conceptual Models in Education A Systematic Literature Review.Enterp. Model. Inf. Syst. Archit. Int. J. Concept. Model. Bd. 18. 2023 S. 2