Starten Sie Ihre Suche...


Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen
Michael Christoph Striewe

Prof. Dr. Michael Christoph Striewe

Hochschule Trier

  • 0000-0001-8866-6971
Publikationen
Ergebnisse pro Seite:  10

Lohr, Dominic; Berges, Marc; Chugh, Abhishek et al.

Adaptive Learning Systems in Programming Education: A Prototype for Enhanced Formative Feedback.

DeLFI. 2024


Schuessler, Katrin; Striewe, Michael; Pueschner, Daniel et al.

Developing and evaluating an e-learning and e-assessment tool for organic chemistry in higher education

Frontiers in Education. Bd. 9. Frontiers Media SA 2024 1355078


Striewe, Michael; Püschner, Daniel; Schüßler, Katrin et al.

Digitale Umsetzung von Aufgaben in der Organischen Chemie in den Projekten ORCHESTRI und PITCH

E-Prüfungs-Symposium 2023: Innovative ePrüfungskonzepte - Neue Ideen und individuelle Lösungen: Sammelband zur Tagung vom 30. November bis 1. Dezember 2023. Aachen. 2024 S. 29 - 30


Brocker, Annabell; Garmann, Robert; Strickroth, Sven et al.

Eine Taxonomie zur Variabilisierung von Programmieraufgaben.

DELFI Workshops. 2024 S. 12



Striewe, Michael

Integrated E-Assessment

2024



Langerbein, Janine; Massing, Till; Klenke, Jens et al.

A Data Mining Approach for Detecting Collusion in Unproctored Online Exams.

CoRR. Bd. abs/2302.07014. 2023


Langebein, Janine; Massing, Till; Klenke, Jens et al.

A Data Mining Approach for Detecting Collusion in Unproctored Online Exams.

EDM. 2023


Ullrich, Meike; Houy, Constantin; Stottrop, Tobias et al.

Automated Assessment of Conceptual Models in Education A Systematic Literature Review.

Enterp. Model. Inf. Syst. Archit. Int. J. Concept. Model. Bd. 18. 2023 S. 2