Prof. Dr. Jörn Redler
Fachbereich Wirtschaft, Hochschule Mainz
- 06131/628-3209
- 0000-0002-1861-4807
Redler, Jörn
Digital BrandingHolland, Heinrich (Hrsg). Digitales Dialogmarketing. 2. Aufl. Wiesbaden: Springer Gabler 2020 S. 1 - 15
Redler, Jörn; Hurth, Joachim
Gen Z´s Altruism and Performance Values Link to Private Label Preference: First Evidence from a German Drugstore SampleThe Business & Management Review: Proceedings of 9th International Conference on Business & Economic Development (ICBED). Bd. 11. H. 1. Harrow. 2020 S. 50
Redler, Jörn; Pagel, Sven; Scholz, Tobias
Re‑designing adaptive selling strategies: the role of different types of shopping companionsReview of Managerial Science. Bd. 15. 2020 S. 1243 - 1280
Redler, Jörn; Esch, Franz-Rudolf; Kernstock, Joachim et al.
Corporate Brand Management : Marken als Anker strategischer Führung von Unternehmen4., überarbeitete und erweiterte. Aufl. Wiesbaden: Springer Gabler 2019 769 S.
Redler, Jörn
Customer-Oriented Atmospheric Effects of Online Shops: Relevance for Store Brand Management and Initial Scaling Approaches for the German MarketSchmidt H.; Baumgarth C. (Hrsg). Forum Markenforschung 2018: Tagungsband zur Konferenz “DERMARKENTAG” 2018. Wiesbaden. 2019 S. 13 - 34
Redler, Jörn
Grundzüge des Marketing2. überarbeitete. Aufl. Berlin: Berliner Wissenschafts-Verlag 2019 276 S. (Management Basics - BWL für Studium und Karriere ; Band 13)
Redler, Jörn; Esch, Franz-Rudolf; Langner, Tobias et al.
Management von Corporate BrandsEsch, Franz-Rudolf (Hrsg). Handbuch Markenführung. Wiesbaden: Springer Gabler 2019 S. 275 - 303 (Springer Reference Wirtschaft)
Redler, Jörn; Esch, Franz-Rudolf
Management von MarkenallianzenEsch, Franz-Rudolf (Hrsg). Handbuch Markenführung. Wiesbaden: Springer Gabler 2019 S. 459 - 484 (Springer Reference Wirtschaft)
Redler, Jörn; Kim, Seon-Su; Jeck-Schlottmann, Gabi
Messung innerer MarkenbilderEsch, Franz-Rudolf (Hrsg). Handbuch Markenführung. Wiesbaden: Springer Gabler 2019 S. 1153 - 1183 (Springer Reference Wirtschaft)
Redler, Jörn
Online Visual Merchandising (OVM)Wirtschaftswissenschaftliches Studium (WiSt). Bd. 48. H. 10. 2019 S. 52 - 54