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Celebrity Endorser as “Image Conditioner” for Brands? An Empirical Study Based on the Match-up Hypothesis

Johnson, J. L.; Hulland, J. (Hrsg). Proceedings of the AMA Winter Educators’ Conference 2006 (Branding and Communication track), February 17-20, St. Petersburg, USA. Volume 17. Aufl. St. Petersburg, USA: American Marketing Association 2006 S. 7 - 8

Erscheinungsjahr: 2006

ISBN/ISSN: 0-87757-319-0; 1054-0806

Publikationstyp: Diverses (Konferenzbeitrag)

Sprache: Englisch

GeprüftBibliothek

Inhaltszusammenfassung


  • Image
  • Marketing
  • Brand
  • Match-up Hypothesis
  • empirical study

Autoren


Leschnikowski, Katja (Autor)
Schweizer, Markus (Autor)

Klassifikation


DFG Fachgebiet:
Wirtschaftswissenschaften

DDC Sachgruppe:
Wirtschaft

Verknüpfte Personen


Beteiligte Einrichtungen