Parents’ and Educators’ Perspectives on Inclusion of Students with Disabilities
Boyle, Christopher; Allen, Kelly-Ann (Hrsg). Research for Inclusive Quality Education. Singapore: Springer 2022 S. 205 - 217
Erscheinungsjahr: 2022
ISBN/ISSN: 978-981-16-5907-2
Publikationstyp: Buchbeitrag
Sprache: Englisch
Doi/URN: 10.1007/978-981-16-5908-9_16
Geprüft | Bibliothek |
Autoren
Kauffman, James M. (Autor)
Ahrbeck, Bernd (Autor)
Anastasiou, Dimitris (Autor)
Badar, Jeanmarie (Autor)
Crockett, Jean B. (Autor)
Hallahan, Daniel P. (Autor)
Hornby, Garry (Autor)
Lopes, Joao (Autor)
Pullen, Paige C. (Autor)
Smith, Carl R. (Autor)
Klassifikation
DFG Fachgebiet:
Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung
DDC Sachgruppe:
Sozialwissenschaften, Soziologie