Learning Pathway Recommendation based on a Pedagogical Ontology and its Implementation in Moodle.
Trahasch, Stephan Plötzner, Rolf Schneider, Gerhard Gayer, Claudia Sassiat, Daniel Wöhrle, Nicole (Hrsg). DeLFI 2014Learning pathway recommendation based on a pedagogical ontology and its implementation in MoodlePersonalized web learning by joining OER : die 12. E-Learning Fachtagung Informatik der Gesellschaft für Informatik e.V., 15. - 17. September 2014 in Freiburg. Bonn: Gesellschaft für Informatik e.V. (GI) 2014 S. 39 - 50
Erscheinungsjahr: 2014
ISBN/ISSN: 978-3-88579-627-5
Publikationstyp: Buchbeitrag (Konferenzbeitrag)
Sprache: Sonstige
Autoren
Henning, Peter-A. (Autor)
Forstner, Alexandra (Autor)
Heberle, Florian (Autor)
Swertz, Christian (Autor)
Schmol, Alexander (Autor)
Verdu, Elena (Autor)
Regueras, Luisa-M. (Autor)
Verdu, Maria-J. (Autor)
de Castro, Juan-Pablo (Autor)
Burgos, Daniel (Autor)
de la Fuente Valentin, Luis (Autor)
Gal, Eran (Autor)
Parodi, Elisabetta (Autor)
Schwerte, Uta (Autor)
Steudter , Sven (Autor)
Klassifikation
DDC Sachgruppe:
Erziehung, Schul- und Bildungswesen