Starten Sie Ihre Suche...


Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen

Empirical study of a competence structure model regarding conversions of representations - the case of fractions

Cynthia Nicole;Peter Liljedahl;Susan Oesterle;Darien Allan (Hrsg). Proceedings of the 38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education and the 36th Conference of the North American Chapter of the Psychology of Mathematics Education PME / PME-NA 2014 . Vancouver, Canada. 15-20 July, 2014. Volume 2. Vancouver: International Group for the Psychology of Mathematics Education 2014 S. 425 - 432

Erscheinungsjahr: 2014

ISBN/ISSN: 978-0-86491-362-3

Publikationstyp: Diverses (Konferenzbeitrag)

Sprache: Englisch

GeprüftBibliothek

Autoren


Dreher, Anika (Autor)
Winkel, Kirsten (Autor)
Kuntze, Sebastian (Autor)

Beteiligte Einrichtungen